يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۴۵۶۵
زمان انتشار: ۰۹:۱۲     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
تیم‌فوتبال صبای قم در دیداری از هفته چهارم لیگ بر‌تر با دو گل برابر نفت مسجد سلیمان پیروز شد اما این بازی با حاشیه‌هایی همراه بود.
 به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، دیدار تیم‌های صبای قم و نفت مسجد سلیمان با گل‌های ایوب کلانتری و احمد حسن‌زاده به سود صبا پایان یافت.

در حاشیه این بازی، میلاد سلیمان فلاح بازیکن فصول گذشته صبا که پیش بینی می‌شد در بازی امروز برابر صبا برابر تیم سابقش قرار گیرد روی نیمکت قرار گرفت و به میدان فراخوانده نشد و وقتی خبرنگاران در پایان بازی از باقری نیا مربی نفت درباره بازی نکردن وی سوال کردند وی با ناراحتی، پاسخ تندی به این سوال داد.

پس از پایان کنفرانس خبری، خبرنگاران قمی به تافته جدا بافته بودن دوربین برنامه 90 در قم اعتراض کردند و اعلام کردند که اگر دوربین برنامه 90 همانند سایر خبرنگاران در نشست خبری حاضر نشود و بخواهد به صورت جداگانه با مربیان تیم‌ها گفت‌و‌گو کند، دیگر در نشست خبری حاضر نمی‌شوند.

صبا در 5 دقیقه پایانی بازی با نفت، صاحب دو موقعیت تک به تک شد که این دو موقعیت عالی گلزنی توسط احمد مهدی‌زاده و آمبونو آچیله از دست رفت.

در دقیقه 75 صحنه مشکوکی در محوطه جریمه صبا اتفاق افتاد که بازیکنان نفت مسجد سلیمان در این صحنه اعتقاد به خطای پنالتی داشتند و رضا درویشی مهاجم نفت نیز به دلیل اعتراض به داور روی همین صحنه اخطار گرفت.

با وجود اینکه باشگاه صبا تحرکاتی را برای حضور پر تعداد تماشاگرانش در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم انجام داده بود اما استقبال تماشاگران صبا قابل توجه نبود و حدود150 تماشاگر قمی به همراه حدود 40 تماشاگر مسجد سلیمانی در ورزشگاه حاضر شدند البته به نظر می‌رسد ادامه تمهیدات صبا برای جذب هوادران در هفته آتی جواب بدهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها