يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۴۶۰۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
پسر معتادی که به دنبال اعتیاد به مواد مخدر، پدرش را در ساختمان نیمه کاره در با ضربات میله آهنی به قتل رسانیده بود، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم ، صبح روز دهم فروردین ماه سال جاری مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان اراک در جریان گزارش کشف پیکر نیمه جان نگهبان یک ساختمان نیمه کاره قرار گرفت.

با حضور ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس در محل، پسر نگهبان سال خورده به ماموران گفت که پدر 70 ساله‌اش به عنوان نگهبان در ساختمان نیمه کاره حضور داشته که در ابتدای صبح و زمانی که کارگران برای کار در محل حضور پیدا می‌کنند با پیکر نیمه جان او مواجه می شوند که بلافاصله موضوع را به او اعلام کرده و او نیز راهی بیمارستان می‌شود.

در ادامه تحقیقات، ماموران انتظامی دریافتند که پیرمرد سال خورده به وسیله وارد آمدن ضربه یک جسم سخت بر سرش مصدوم شده است.

با شروع تحقیقات در این پرونده و بعد از گذشت یک هفته از بیهوشی پیرمرد، گزارش فوت وی در بیمارستان به کارآگاهان پلیس اعلام شد و پرونده تشکیلی برای سیر مراحل تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

در مرحله نخست تحقیقات، کارآگاهان در سوابق مقتول دریافتند که او در سال 86 یکی از پسرانش را به علت اعتیاد به مواد مخدر و اختلافات شدید خانوادگی به قتل رسانده و از این رو تحقیقات بر روی بستگان وی متمرکز شد.

سرهنگ احمدی رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در این باره گفت: با بررسی‌های تخصصی کارآگاهان پلیس و تحقیقات جامع صورت گرفته در اواخر اردیبهشت ماه یکی از پسران مقتول به عنوان مظنون اصلی پرونده بازداشت و با قرار وثیقه قانونی به زندان معرفی شد.

در جریان تحقیقات کارآگاهان، متهم بازداشت شده در اظهاراتش منکر هر گونه ارتباط با قتل پدرش شد تا اینکه با ادامه تحقیقات و ارائه مدارک و مستندات مرتبط، وی با حضور در پلیس آگاهی به قتل پدر اعتراف کرد و اذعان داشت:‌ در حوالی ساعت یک بامداد روز وقوع قتل برای صحبت با پدرم به کانکس نگهبانی ساختمان رفتم که بعد از مدتی صحبت با او درگیر شدم و از کانکس خارج شدم و با نبشی آهنی که در کنار ساختمان افتاده بود بر سرش ضربه زدم و او بی جان بر روی زمین افتاد و من نیز از ترس از محل فرار کردم.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در پایان، اعتیاد پسر جوان را زمینه ساز وقوع این قتل دانست و از معرفی او برای سیر مراحل قانونی به ندامتگاه خبر داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها