أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۴۴۶۰۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۲۹ مرداد
در مهم‌ترین دیدار هفته چهارم، استقلال مقابل سایپا قرار گرفت و در یک بازی زیبا و پر گل به برتری رسیدند اما این دیدار تحت تأثیر درگیری فیزیکی امیرحسین صادقی با یکی از بستگان امیر قلعه‌نویی قرار گرفت. اتفاقی که به جلد روزنامه‌های ورزشی هم کشیده شد.
فرارو- در مهم‌ترین دیدار هفته چهارم، استقلال مقابل سایپا قرار گرفت و در یک بازی زیبا و پر گل به برتری رسید اما این دیدار تحت تأثیر درگیری فیزیکی امیرحسین صادقی با یکی از بستگان امیر قلعه‌نویی قرار گرفت. اتفاقی که به جلد روزنامه‌های ورزشی هم کشیده شد.
به گزارش سرویس ورزشی فرارو، آبی‌پوشان پایتخت در یکی از بهترین نمایش‌های چند فصل اخیر خود نارنجی‌پوشان را با شکست بدرقه کردند. امیرحسین صادقی و حنیف عمران‌زاده، دو مدافع مصدوم این تیم که جای خالی‌شان نیز به شدت در ترکیب احساس می‌شود از نزدیک بازی را تماشا کردند.
امیرحسین صادقی پس از پایان بازی قصد ورود به زمین را داشت تا به نزد همبازیان خود برود اما قلعه‌نویی به محض دیدن او اعتراض می‌کند که چرا پیش از آغاز فصل، مصدومیت خود را به کادر پزشکی خبر نداده تا تیم، مدافع جذب کند. صادقی نیز از پله‌های ورزشگاه برمی‌گردد که در این لحظه یکی از تماشاگران که گفته می‌شد برادر داماد امیر قلعه‌نویی است ضربه‌ای را به صورت صادقی وارد می‌کند. این شخص مدعی بود صادقی زیر لب در حال فحاشی به قلعه‌نویی بوده است.
حبس و جریمه نقدی برای ناصر فریادشیران و محمد مایلی‌کهن از دیگر تیترهای مهم امروز است. این دو مربی به خاطر شکایت علی دایی محکوم شدند.
همچنین سرمربی پرسپولیس دیروز مصاحبه تندی را علیه محمد دادکان انجام داد و به صحبت‌های رئیس سابق فدراسیون فوتبال در مناظره با امیررضا خادم انتقاد کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها