أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۴۴۶۰۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
گروه تروریستی داعش که روز گذشته تهدید کرده بود همه شهروندان آمریکا را به خاک و خون می کشد، تصویری را در مورد سر بریدن یکی از روزنامه نگاران این کشور منتشر کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، داعش که به سبب انجام عملیات های ارتش عراق و نیروهای پیشمرگه منطقه کردستان و همچنین حمایت جنگنده های آمریکایی از این حملات در موضع ضعف قرار گرفته و تهدید به تلافی اقدامات اخیر آمریکا کرده بود روز گذشته این تهدید را عملی کرد.

این گروه تروریستی مدتی قبل دو روزنامه نگار آمریکایی را ربوده بود که روز گذشته تصویری در مورد سر بریدن یکی از آنها منتشر و اعلام کرد زنده ماندن روزنامه نگار دوم بستگی به اقدامات بعدی آمریکا در عراق دارد.

این تصویر ویدئویی که با عنوان "پیامی برای آمریکا" منتشر شده "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا، را به دلیل مداخله این کشور در امور عراق و همچنین واکنش مردم نسبت به آن مورد تهدید قرار می دهد.

در همین رابطه کاخ سفید اعلام کرد تا زمانیکه ماهیت این تصویر و اینکه آیا واقعی است یا خیر مشخص نشود اوباما در مورد آن اظهار نظر نمی کند.

"کایتلین هایدن" سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت: ما همدردی عمیق خود را با خانواده این روزنامه نگار و دوستان وی اعلام کرده و این اقدام وحشیانه را محکوم می کنیم.

داعش در این تصویر ویدئویی همچنین در مورد شدت یافتن اقدامات خود علیه آمریکا هشدار داده است.

فردی که در این تصویر سربریده می شود "جیمز فولی" نام دارد که از پنج سال قبل در مناطق حادثه خیز خاورمیانه حاضر بوده و اخبار مربوط به آن را برای رسانه های آمریکایی گزارش می کرد. وی در 22 نوامبر در سوریه ربوده شده بود. وی پیشتر نیز سابقه ربوده شدن را داشت و چند سال قبل در لیبی گرفتار افراد مسلح شده بود.

بدین ترتیب و با انتشار این تصویر ویدئویی ادامه حملات جنگنده های آمریکایی به مواضع داعش در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها