امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۴۴۶۱۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
مدافع سابق تیم استقلال خوزستان در خصوص شکایت این باشگاه از وی گفت: با جان و دل از شکایت استقبال می‌کنم و حاضرم رو در روی‌ مسئولان بنشینم‌ و حرف‌هایم را بزنم.
حسین کعبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من از کسی ترسی ندارم و حاضرم در هر دادگاهی برای پاسخگویی حاضر شوم.
 
کعبی درباره اینکه اسنادی برای ارائه به دادگاه دارد یا نه، گفت: در فوتبال ما نیازی به ارائه اسناد نیست تا‌ آنکه مسئولان ارائه دهم.
 
وی درباره احضارش‌ به کمیته اخلاق بیان کرد: در حال حاضر کمیته اخلاق مرا فرا نخوانده تا در این کمیته حرف‌هایم را بزنم.
 
 کعبی درباره گفته‌های پور کیانی بر علیه‌اش تصریح کرد: من قبلا جواب پورکیانی را دادم و اگر بخواهم بیشتر ادامه دهم این آقا پر رو می‌شود.
 
مدافع سابق استقلال خوزستان در مورد گفته‌های پور کیانی که بیان کرده کعبی مصدوم بوده که بازی نکرده گفت: اگر مینیسک پایم پاره بود چطور بازی آخر مقابل پرسپولیس بازی کردم ؟ دکتر تیم‌ می‌تواند شهادت بدهد که من بعد از عمل جراحی زیر نظر دکتر کیهانی هیچ مشکلی نداشتم و بازی کردم.
 
وی درباره اینکه قائم مقام باشگاه  گفته‌ کعبی 35 سال دارد و دیگر توانایی بازی کردن ندارد گفت: اصلا سنم بالا است و توانایی ندارم به پور کیانی چه ارتباطی دارد اصلا من 20 سال شناسنامه‌ام را کوچک کرده ام، فکر نمی‌کنم به پورکیانی ارتباطی داشته باشد من در همه رده‌های تیم ملی کاپیتان بوده ام و در جام جهانی هم بهترین عملکرد را داشتم.
 
 کعبی در ادامه بیان کرد: سن پور کیانی بالا رفته و خیلی چیز‌ها را یادش رفته است بر این اساس این حرف‌های دور از عقل را می‌زند.
 
 وی درباره اینکه قرار است به اهواز برود تا آبروی پور کیانی و ویسی را ببرد، تصریح کرد: در حال حاضر سرم شلوغ است و نمی‌توانم به اهواز بروم‌. کارم تمام شد به اهواز می‌روم و جواب این دو نفر را می‌دهم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر مشغله‌ کاری دارم و بعد از انجام کارم‌ تصمیم می‌گیرم که به بازی کردن ادامه دهم یا ندهم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها