يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۴۶۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
همزمان با ازسرگیری حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و شهادت ۱۱ فلسطینی دیگر، شمار شهدای غزه به ۲۰۲۸ نفر رسید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش این رژیم ۲ هزار سرباز ذخیره را به جنگ فراخواند و این در حالی است که حملات هوایی ارتش این رژیم به نوار غزه همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، عصر دیروز سه شنبه به دنبال اعلام شکست مذاکرات قاهره، ارتش رژیم صهیونیستی حملات هوایی خود به غزه را به بهانه پاسخ به شلیک موشک های فلسطین، از سرگرفت و تا کنون ۱۱ فلسطینی را به شهادت رسانده است که به این ترتیب شمار شهدای جنگ به ۲۰۲۸ نفر رسید.

از سوی دیگر رسانه های خبری فلسطین گزارش دادند که تلاش صهیونیست ها برای ترور «محمد الضیف» فرمانده گردان های القسام شاخه نظامی جنبش حماس ناکام ماند اما در حمله هوایی صهیونیست‌ها همسر و دختر وی به شهادت رسیدند.

بر پایه این گزارش رژیم صهیونیستی از عصر دیروز سه شنبه تا کنون ۶۰ هدف در نوار غزه را بمباران کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها