يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۴۶۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
روایت زاکانی از بازگشت استاد فاسدی که عامل خودکشی ۳ دانشجوی دختر شد
به گزارش پایگاه 598، نماینده مردم تهران در مجلس با بیان "ما طرفدار آزادی هستیم اما فرق آزادی را با سیاسی‌کاری، اغواگری و افراط‌گری می‌دانیم" به نکته بعدی اشاره کرد و اظهار داشت: بازگشت اساتید و عناصر مشکل‌دار از جمله دارای مشکلات اخلاقی به دانشگاه‌ها از اعتراضات استیضاح کنندگان بود، یادم هست دانشجویان و اساتید یکی از دانشگاه‌ها به بنده مراجعه کردند و با ارائه طومارهای متعدد، خودکشی ۳ نفر از دانشجویان به‌واسطه جنایت‌های یکی از به‌اصطلاح اساتید را بیان کردند.

زاکانی اضافه کرد: این استاد بی‌اخلاق از دانشگاه‌ها اخراج شده بود ولی در دوره آقای فرجی دانا به دانشگاه دعوت و دستور داده شد که برای وی کلاس گذاشته شود. با اعتراض و سؤال بنده، جناب آقای فرجی دانا دستور داد تا درس این به‌اصطلاح استاد لغو شود اما این فرد با حضور در دانشگاه و تهدید دانشجویان مسیر گذشته را ادامه می‌داد.

وی خاطرنشان کرد: بنده مجدداً اعتراض کردم که این اعتراض سبب شد از ورود این استاد به دانشگاه جلوگیری شود اما همچنان اتاق وی پابرجاست و این فرد از بیت‌المال ارتزاق می‌کند و این اعتراض ما بود ولی دغدغه وزارتخانه برای اصلاح دانشگاه‌ها چیست. از این قبیل تعدادی از به‌اصطلاح اساتید اخراجی برگشتند تا بلای جان فرزندان دانشجوی معصوم ما بشوند چون مثلاً ما متوجه نشدیم و اعتراض نکردیم در حال حاضر این افراد در دانشگاه‌ها حضور دارند که اسناد آن دست بنده است و این اسناد مربوط به همین افرادی است که به‌واسطه مسائل اخلاقی و سایر مسائل اخراج شدند، مجدداً به دانشگاه بازگشتند و چون فقط به آن فرد اعتراض کردیم، وی مجدداً اخراج شد و اشکال ما به همین رویه است که وزارت علوم دغدغه اصلاح در دانشگاه‌ها را ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها