أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۴۶۵۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
‌مسئول شبکه لرزه نگاری استان کرمانشاه گفت: زمین‌لرزه‌های اخیر مورموری استان ایلام تهدیدی برای کرمانشاه نیست و تاثیری بر فعال کردن گسل‌های استان ندارد.
به گزارش پایگاه 598، فرهاد فروزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، با اشاره به زمین لرزه‌های اخیر مورموری ایلام، اظهار کرد: اگرچه شدت این زمین لرزه‌ها تا حدی بود که گاهی در کرمانشاه هم احساس شد، اما فاصله کانون زمین‌لرزه‌ها از ما آنقدر دور است که خطری را به همراه نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه حدود 140 تا 150 کیلومتر فاصله بین کانون زلزله‌ها و کرمانشاه وجود دارد، یادآوری کرد: سابقه تاریخی نشان می دهد در منطقه مورموری زمین‌لرزه بزرگ تر از این مقدار رخ نخواهد داد و از همین رو خطری کرمانشاه را تهدید نمی‌کند.

به گفته این مسئول، لرزه‌هایی که هم اکنون نیز در کرمانشاه در برخی مواقع احساس می شود، مربوط به منطقه ایلام است و ربطی به خود استان ندارد.

فروزی تاکید کرد: اینکه اخیرا در خوزستان نیز زمین لرزه‌هایی رخ داده ارتباطی با زلزله‌های ایلام ندارد و لرزش‌های مورموری تاثیری بر فعال کردن گسل‌های کرمانشاه نیز نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: البته زمین لرزه یک رویداد طبیعی غیرقابل پیش بینی است که ممکن است در هر نقطه‌ای رخ دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها