أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۴۶۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
فرمانده نیروی انتظامی پیشوا با اشاره به عملیات تعقیب و گریز مأموران ناجا برای دستگیری یکی از اشرار این شهرستان گفت: مأموران نیروی انتظامی در راستای طرح امنیت اجتماعی توانستند یکی از اشرار با نام بهزاد موش را به دام بیاندازند.

سرهنگ سلمان آدینه وند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ادامه یافتن طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح محلات و روستاهای شهرستان پیشوا اظهار داشت: پلیس پیشوا با عزمی جدی به دنبال دستگیری تمامی مخلان و مجرمان است و تا رسیدن به هدف خود از پای نخواهد نشست.

فرمانده نیروی انتظامی پیشوا افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی از ابتدای سال 1393 با جدیت بیشتری در سطح محلات و امکان مختلف شهرستان پیشوا انجام می شود و در این طرح با سارقان اموال عمومی، اراذل و اوباش، مزاحمین نوامیس مردم، معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد قاطع صورت می گیرد.

وی ادامه داد: پس از دستگیری چند روز پیش یکی از اراذل و اوباش با نام سعید گربه، موجی از خوشحالی و رضایت در میان اهالی و شهروندان متدین، ولایی و انقلابی پیشوا ایجاد شد و خواستار برخورد با سایر مخلان نظم و امنیت عمومی شدند.

سرهنگ آدینه وند اضافه کرد: در همین زمینه و پس از کسب اطلاع از فعالیت های یکی از اراذل و اوباش در منطقه جلیل آباد پیشوا، این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و کارهای اطلاعاتی لازم در این زمینه صورت پذیرفت.

این مسئول بیان داشت: پس از انجام همه فعالیتهای اطلاعاتی و امنیتی، دستگیری بهزاد موش در دستور کار نیروی انتظامی پیشوا قرار گرفت که پس از انجام عملیات که منجر به تیراندازی میان اراذل و اوباش و مأموران ناجا شد، بهزاد موش به دام پلیس افتاد.

وی ادامه داد: در پرونده بهزاد موش جرائم مختلفی دیده می شد که پس از دستگیری نیز برخی اموال در مقر وی کشف و این فرد شرور به همراه مستندات لازم و تکمیل پرونده، تحویل مراجع قضایی،  همچنین در راستای طرح مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر، در یک عملیات غافلگیرانه در روستای سرگل پیشوا، تعدادی از توزیع کنندگان و فعالان مواد مخدر به دام پلیس افتادند و در این راستا بیش از چهار کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.
این مسئول تأکید کرد: مردم مطمئن باشند که هیچ تسامح و تساهلی در برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی توسط پلیس صورت نمی گیرد و طرح ارتقای امنیت اجتماعی با جدیت دنبال خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها