امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۴۴۶۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
مهاجم نیمکت نشین تیم سایپا گفت: «اینکه در مصاف با استقلال فقط چند دقیقه به میدان رفتم به نظر کادر فنی مربوط می شود و البته به آن احترام می گذارم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ،میلاد میداودی در خصوص بازی شب گذشته تیمش برابر استقلال اظهار داشت: «می توانستیم در مصاف با استقلال برنده بازی باشیم، اما متاسفانه قدر موقعیت هایمان را ندانستیم و در لحظاتی که می توانستیم به گل برسیم ضربات آخر را بی دقت زدیم.»

 

وی درباره نیمکت نشینی اش در دیدار دیشب خاطرنشان کرد: «اینکه فقط چند دقیقه آخر بازی را به میدان رفتم نظر آقای جلالی بود و من به نظر ایشان احترام می گذارم. تمام سعی ام را هم خواهم کرد تا بتوانم نظر ایشان را جلب کنم و دوباره به ترکیب اصلی برگردم.»

 

بازیکن پیشین استقلال گفت: «از هواداران استقلال هم تشکر می کنم که پس از حضور من در میدان مرا تشویق کردند. استقلال تیمی بزرگ و قابل احترام است و تمام سعی ام را خواهم کرد تا مجددا به این تیم بازگردم.»

 

میداودی درباره بازی بعدی تیمش برابر نفت تهران تاکید کرد: «قطعا بازی سختی پیش رو داریم. تیم نفت شب گذشته صدرنشین لیگ را با سه گل شکست داده و از شرایط روحی خوبی برخوردارند، اما ما هم باید هرچه زودتر از این وضعیت خارج شده و برابر نفت چاره ای جز پیروزی نداریم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها