يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۴۶۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
هافبک دفاعی تازه وارد استقلالی ها، در زمین نسبت به نکونام اکتیوتر است و بیشتر در درگیری ها شرکت می کند. او در نواختن ضربات آزاد نیز کمی بهتر از نکو نشان داده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، علیرغم ترک استقلال و حضور چند ماهه در الکویت، جواد نکونام قصد داشت فصل جدید را در استقلال آغاز کند.

 

امیر قلعه نویی اما در فصل نقل و انتقالات خیلی زود برای پست هافبک دفاعی به سراغ همان بازیکنی رفت که در سپاهانِ خودِ او به فوتبال معرفی شده بود.

 

پیراهن شماره 6 استقلال، در اختیار امید ابراهیمی قرار گرفت و نکو نیز مدتی بعد درگیری های لفظی شدیدی را با قلعه نویی پشت سر گذاشت و همچنان نیز به این دعوا ادامه می دهد.

 

جدال شب گذشته با ساپیا، آغاز درخشش ابراهیمی در ترکیب استقلال بود. او با دو ایستگاهی، تیم شکست خورده اش را تبدیل به تیم پیروز زمین مسابقه کرد تا خیلی زود در مسیر محبوب شدن در بین طرفداران تیمش قرار بگیرد. اتفاقی که در اصفهان به بهترین نحو برای او رخ داده بود.

 

او یکی از کاپیتان های سپاهان و یکی از کلیدی ترین مهره های این تیم بود و در هر فصل، گل های زیادی برای طلایی ها به ثمر می رساند.

 

هافبک دفاعی تازه وارد استقلالی ها، در زمین نسبت به نکونام اکتیوتر است و بیشتر در درگیری ها شرکت می کند. او در نواختن ضربات آزاد نیز کمی بهتر از نکو نشان داده است.

 

کاپیتان تیم ملی هم اما در فاکتورهایی نسبت به این بازیکن برتری دارد. برای مثال می توان به توانایی او روی بازی هوایی اشاره کرد و البته تجربیات اش که به مراتب بیشتر از ابراهیمی اند.

 

امید که جام جهانی را به دلیل آنچه عدم حمایت باشگاه می دانست از دست داد، حالا به استقلال آمده تا دوباره به تیم ملی برسد و بعد از جام ملت ها، به جانشین این مهره در ترکیب ثابت تیم تبدیل شود.

 

قلعه نویی چه بعد از بازی با سپاهان که تیمش سه گل خورد و چه بعد از بازی با سایپا که تیمش سه گل زد، به ستایش شدید از امید ابراهیمی پرداخته و قویا تاکید دارد که در جام جهانی باید به این بازیکن در ترکیب اصلی بازی داده می‌شد؛ آنچه می‌توانست تیم کشورمان را به مرحله بعد ببرد.

 

در حقیقت آنچه سرمربی استقلال به شکل غیرمستقیم مورد اشاره قرار می‌دهد، این است که نکونام یار اضافی تیم ملی بوده و جای امید ابراهیمی را اشغال کرده است.

 

در شرایط فعلی، جواد نیز رفته رفته دارد به مهره ثابت اوساسونا برای شروع فصل جدید این تیم تبدیل می شود. باید دید کدامیک در ترکیب اصلی تیم ملی در جام ملت های آسیا حاضر خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها