يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۴۶۹۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
وزیر علوم با رای موافق 145 نماینده مجلس از ادامه همکاری با دولت یازدهم بازماند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران،  نمایندگان ملت در 8 دی ماه 92 اولین کارت زرد را به وزیر علوم دادند به طوری که بهارستان‌نشینان با 73 رای موافق، 149 رای مخالف و 10 رای ممتنع از مجموع 240 نماینده حاضر در صحن علنی اعلام کردند که از پاسخ‌های وزیر علوم در مورد سوال مطرح شده قانع نشدند.

نارضایتی از فرجی با تذکرات مکرر نمایندگان و فرصت‌های چندین باره به وزیر علوم دولت یازدهم درمان نشد و وزیر علوم پس از دریافت تذکرات از مجلس نیز همچنان رویه خود را ادامه داد و این عملکرد مغرضانه تلقی شده و فریاد استیضاح چند نماینده مجلس را بلند کرد. لذا استیضاح اولین وزیر دولت یازدهم صبح روز ۲۱ مراداد ۱۳۹۳ در صحن علنی مجلس با ۵۱ امضا به هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها