کد خبر: ۲۴۴۷۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
چند نفر از اعضای سازمان بازرسی کل کشور با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر با علی دایی و سایر پرسپولیسی‌ها دیدار کردند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس ، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس که آخرین تمرین این تیم پیش از سفر به انزلی برای دیدار مقابل ملوان به حساب می‌آمد در ساعت 15:30 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد.

 

در این تمرین همه بازیکنان پرسپولیس حضور داشتند که البته بازیکنان مصدوم مطابق روزهای گذشته در سالن فیزیوتراپی مجموعه درفشی‌فر به درمان مصدومیت‌شان پرداختند.

 

در این تمرین بازیکنان پرسپولیس زیر نظر علی دایی و سایر مربیان این تیم ابتدا گرم کردند سپس به کارهای کششی پرداختند و کارهای تاکتیکی مد نظر مربیانشان را مرور کردند که هر زمان لازم بود دایی حرکت شاگردانش را متوقف می‌کرد و به آنها نکات مورد نظرش را انتقال می‌داد.

 

در این تمرین اومانیا بازیکن جدید و کاستاریکایی پرسپولیس هم حضور داشت و با بازیکنان این تیم تمرین کرد. این بازیکن با پرسپولیس به انزلی می‌رود تا اولین سفرش را با سرخپوشان تجربه کند.

 

همچنین در این تمرین چند نفر از سازمان بازرسی کل کشور حضور پیدا کردند که به بازدید از مجموعه ورزشی درفشی‌فر پرداختند که این بازدید با دیدار با بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس همراه شد و دایی برخورد گرمی با این میهمانان داشت.

 

همچنین علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم امروز در محل تمرین تیمش حاضر شد تا آخرین تمرین پرسپولیسی‌ها پیش از سفر به انزلی با حضور او انجام شود.

 

گفتنی است بازیکنان پرسپولیس در ساعت 18 امروز با هواپیما به سمت رشت رفته سپس با اتوبوس عازم انزلی خواهند شد و در هتل سفیدکنار انزلی اقامت خواهند داشت.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها