أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۴۷۰۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
دایی به احتمال فراوان تیمش را با همان سیستم 2-4-4 به میدان خواهد فرستاد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت، پرسپولیس در حالی فردا به مصاف ملوان بندرانزلی می رود که همچنان مهدی دغاغله و هادی نوروزی  را به دلیل مصدومیت و پیام صادقیان را به خاطر محرومیت  در اختیار نخواهد داشت ضمن اینکه آی تی سی میشل اومانا هم هنوز به باشگاه پرسپولیس ه و معلوم نیست این بازیکن اصلا به انزلی می رود یا نه.


از طرفی حمیدرضا علی عسگری هم که به دلیل مصدومیت بازی با ذوب آهن را از دست داد  شرایط صد در صد مسابقه را ندارد و دست علی دایی برای چیدن ترکیب   باز نیست و  بعید به نظر می رسد نسبت به بازی قبلی این تیم تغییرات زیادی در ارنج اصلی پرسپولیس ببینیم.

 

دایی به احتمال فراوان تیمش را با همان سیستم 2-4-4 به میدان خواهد فرستاد با این تفاوت که  به احتمال زیاد رضا حقیقی جایگزین احمد نوراللهی در ترکیب اصلی می شود اما محمد نوری کماکان نیمکت نشین خواهد بود.

 

دیگر تغییری که تا حدود محتمل به نظر می رسید استفاده از حسین ماهینی در پست اصلی خود مدافع راست بود که در این صورت خانزاده به روی نمکت می رفت اما سوال اینجاست که اگر قرار است ماهینی مدافع راست باشد در غیاب هادی نورزی و ناآمادگی عسگر کدام بازیکن یک خط جلوتر از او به عنوان هافبک راست بازی خواهد کرد؟

 

همچنین در خصوص زوج خط حمله هم گمانه زنی هایی می شود و این احتمال در نظر گرفته می شد که دایی این بار از زوج لیگ یکی اش در خطز حمله استفده کند و طارمی را در کنار عباس زاده به میدان بفرستد که احتمال چیدن چنین ترکیبی زیاد نیست.

 

البته از آنجایی که دایی طی روزهای اخیر هیچ فوتبال درون تیمی در تمرین تیمش ترتیب نداده هیچ بازیکنی از حضور خود در ترکیب اصلی اطمینان ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها