يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۴۷۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
کاپیتان نیمکت نشین پرسپولیس رابطه بسیار خوبی با امیر قلعه نویی دارد و این را همیشه در مصاحبه هایش هم علنی کرده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، محمد نوری در فصل نقل و انتقالات در آستانه انتقال به استقلال بود که بنا به دلایلی مبهم در نهایت این انتقال میسر نشد و نوری بعد از مذاکره جدی با گسترش فولاد  در نهایت پرسپولیسی ماند.


اما دیروز محمد نوری و امیرقلعه نویی در مسجد بلال و مراسم ختم  زنده یاد مهدی نفر خبرنگار فقید خبرگزاری فارس برخورد جالبی با هم داشتند.قلعه نویی که با اطرافیانش  به  مسجد آمده بود کنار محمد نوری نشست و به او گفت:« آقای محمد نوری! اگر میامدی تیم ما الان فیکس بودی » که نوری هم در جواب او سری به نشانه تاسف تکان داد و گفت:« اشتباه کردم امیرخان!» تا مشخص شود نوری از ماندن در پرسپولیس پشیمان است  و اگر همین الان شرایط مهیا بود از این تیم جدا می شد.


کاپیتان شماره 14 قرمزها در سه هفته ابتدایی  فصل یک نیمکت نشین مطلق بوده و اصلا شرایط خوبی در پرسپولیس ندارد تا جایی که گفته می شود از ماندن در پرسپولیس ابراز پشیمانی کرده و می خواهد از جمع سرخ ها جدا شود که دایی هم با این مساله موافقت کرده است.البته اگر نوری و دایی خواهان این اتفاق باشند قطعا تا نیم فصل امکان جدایی وجود نخواهد داشت و شماره 14 یا باید با تمرین بهتر خودش را به دایی تحمیل کند یا این نیمکت نشینی های سخت را طاقت بیاورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها