أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۴۷۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
سعيد آذري مديرعامل ذوب‌آهن تاکيد مي‌‌کند که تا آخرين لحظه از يحيي گل‌محمدي سرمربي تيمش حمايت مي‌ کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه" آذری در زمینه شایعه برکناری یحیی گل‌محمدی و بازگشت فیروز کریمی به ذوب‌آهن می‌ گوید: همه کسانی که مرا می‌ شناسند می‌ دانند که من تا آخرین لحظه از مربیان تیمم حمایت می‌ کنم. هر مربی دیگری هم که تا به حال با من کار کرده از این امنیت روانی برخوردار بوده. من همین جا قاطعانه اعلام می‌ کنم که تا آخرین لحظه پشت یحیی گل‌محمدی خواهم ایستاد، گل‌محمدی با رای حداکثری هیات مدیره به ذوب‌آهن آمده و هنوز خیلی زود است که از برکناری اش حرف بزنیم. ضمن اینکه آقای کریمی هم دوست خوب ماست و سابقه حضور در اینجا را دارد ولی قرار نیست تغییری رخ بدهد.

از آذری درباره تنبیه احتمالی صحبت می‌ کنیم و او اینچنین می‌ گوید: آقای دهنوی نظم را رعایت نمی‌ کند ایشان بعد از عقد قرارداد با ما 10 روز در تمرینات دیر حاضر شد که این را به وی تذکر دادیم و ایشان گفت فرزندش بیمار بود، اما این بی نظمی در تمرینات بعدی ادامه پیدا کرد، ضمن اینکه قاسم در بازی مقابل پرسپولیس عملکرد ضعیفی داشت و آقای گل‌محمدی در این باره با او جلسه ای برگزار کرد. دو روز پیش بعد از تمرین آخر آقای گل‌محمدی اسم دهنوی را در فهرست 20 نفره بازی راه‌آهن گذاشت اما دیدیم که او شب به هتل نیامد. بنابراین برای او نامه ای فرستادیم تو در جلسه رسمی کمیته انضباطی باشگاه ذوب‌آهن حاضر بشود و به نظر من احتمال قطع همکاری با او هم وجود دارد که اگر این اتفاق هم بیافتد، دهنوی باید مبلغ ذوب‌آهن را تا قران آخر بدهد.

سوال آخر ما از آذری درباره محرومیت یحیی گل‌محمدی و سکو نشینی او در بازی دیروز است، آذری در این باره می‌ گوید: من با آقای حسن زاده هم در این باره صحبت کردم. اینکه کمیته انضباطی می‌ خواهد برای داوران سپر دفاعی ایجاد کند قابل درک است اما مسائل دیگری هم در این بین وجود دارد، ما نباید باشگاه ها را قربانی کنیم. اما الان اینطور شده، سوال من این است اینکه مربیان را محروم می‌ کنیم درست، اما برای داوران خاطی چه جریمه ای در نظر می‌ گیرید؟ بهای این مسئله فقط باشگاه ها نباید بپردازند. اما در حال حاضر این اتفاق دارد رخ می‌ دهد و ما اینقدر در این زمینه زیاده روی می‌ کنیم که آخرش مجبور می‌ شویم یک داور را برای تمام عمر محروم کنیم. به عقیده من در این زمینه باید تعادلی وجود داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها