أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۴۷۱۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
سپاهان اصفهان در سورپرايز ويژه هفته با سه گل از نفت تهران شکست خورد. بعد از اين بازي برخي تماشاگران از عملکرد اين تيم ناراضي بودند که کار به فحاشي هم کشيده شد.
به گزارش پایگاه 598،محمدرضا خلعتبري مهاجم سرعتي اين تيم درباره اين بازي و حواشي آن به "ورزش سه" گفت: فوتبال قابل پيش‌بيني نيست و همين اتفاقات است که آن را زيبا مي کند. ما نتوانستيم دستورات سرمربي‌مان را در زمين پياده کنيم و روز بد سپاهان بود. نفتي‌ها 3 گل زدند و حتي مي توانستند چند گل ديگر هم بزنند اما ما هم از تک موقعيت‌هاي مان استفاده نکرديم و در نهايت بازي را واگذار کرديم.

محمدرضا خلعتبري که قبول ندارد تيم‌شان نوسان دارد گفت: ما سه هفته پشت سر هم برنده شديم و با 9 امتياز جايگاه خوبي داشتيم. ما در هفته‌هاي قبل فوق العاده بوديم و بچه‌ها خوب بودند. اين باخت چيزي از ارزش‌هاي ما کم نمي‌کند.

خلعتبري در مورد اتفاقات پاياني بازي و درگيري‌اش با تماشاگران گفت: اينطور که مي‌گوييد نبود، تماشاگران نبود و فقط يک نفر بود. يک نفر آمد که من اصلا او را نمي‌شناختم و شروع به فحاشي به خانواده ام کرد. من خانواده‌ام را از سر راه نياورده‌ام. هر کس با من مشکل دارد با خودم مستقيم طرف باشد و حق ندارد به خانواده‌ام فحاشي کند. من براي تماشاگران سپاهاني احترام زيادي قائلم و آنها در بدترين شرايط هم پشتيبان تيم بودند.

مهاجم زردپوشان اصفهان در مورد بازي هفته آينده تيمش مقابل فولاد اهواز گفت: بازي سختي خواهيم داشت و چاره‌اي جز کسب سه امتياز نداريم. سه بازي آينده را ميزبان هستيم و بايد با تمام قوا به زمين برويم و امتيازات را کسب کنيم. اميدوارم هر چه زودتر نويدکيا و علي احمدي به بازي برسند و به قدرت سپاهان کمک کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها