يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۴۷۲۷
زمان انتشار: ۱۵:۱۵     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی با بیان اینکه مجلس در استیضاح وزیرعلوم نشان داد در گرفتن حق مردم و دانشجویان جدی است، گفت: مجلس امروز تسلیم فشار سیاسی نشد.
به گزارش پایگاه 598، محمدمهدی رمضان‌زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به تلاش مجلس برای استیضاح وزیر علوم گفت: امروز نمایندگان مجلس با عدم رای اعتماد به وزیر علوم نشان دادند همواره در گرفتن حق ملت و دانشجویان جدی هستند.

وی با بیان اینکه مجلس امروز تسلیم فشار سیاسی نشد، افزود: امیدواریم با حرکت انقلابی مجلس دانشگاه به ریل اصلی خودش بازگردد، و ما به خاطر این حرکت از مجلس شورای اسلامی تقدیر می‌کنیم، ما دانشجویان همواره دغدغه‌هایمان را در رابطه با مسائل علمی و مشکلات دانشگاه‌ها مطرح کردیم.

رمضان‌زاده افزود: یکی از این دغدغه‌ها تبدیل شدن دانشگاه‌ها به جولانگاه احزاب سیاسی بود ولی متاسفانه می‌دیدیم که در دانشگاه‌ها تصمیمات حزبی و سیاسی حاکم است و این باعث می‌شد در فضای سیاست‌زده دانشگاه‌ها رشد علمی که سال‌ها شاهد آن بودیم رو به کندی می‌رود.

این فعال دانشجویی با اشاره به حضور افراد زاویه‌دار در دانشگاه‌ها و همچنین مشکلات دیگری که در آموزش عالی وجود داشت، گفت: امیدواریم از به بعد نمایندگان اجازه ندهند تا فرصت برای حضور این افراد مهیا شود و دیگر شاهد این اتفاقات در حوزه علمی کشور نباشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها