أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۴۴۷۲۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۵     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: هیچ مشکلی با امیر قلعه‌نویی ندارم و پس از اتفاقات شب گذشته با او تماس گرفتم و سوء تفاهامات برطرف شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم،امیرحسین صادقی درباره اتفاقات بازی استقلال - سایپا و درگیری‌اش با امیر قلعه‌نویی گفت: پس از پایان بازی متوجه شدم که جنگ جهانی سوم اتفاق افتاده و همه درباره درگیری من صحبت کرده‌اند، در صورتی که داستان اینگونه نبود. پس از پایان بازی به سمت امیر قلعه‌نویی رفتم تا با او صحبت کنم. متوجه شدم قلعه‌نویی بابت شرایط خاص بازی فشار زیادی را تحمل کرده و کمی عصبانی است.

 

وی ادامه داد: قلعه‌نویی به خاطر اینکه در مورد مصدومیتم صحبتی نکرده بودم، ناراحت بود، به همین خاطر خواستم به او توضیح دهم. قبول دارم که صحبت‌های من و قلعه‌نویی تند بود اما با توجه به شناختی که سال‌هاست از قلعه‌نویی دارم، از صحبت‌هایش ناراحت نشدم. پس از بازی‌های جام جهانی در تمرینات استقلال شرکت کردم اما براساس نظر پزشکان و کادر فنی باید جراحی می‌کردم. پزشکان قبل از امضای قراردادم، به صورت قطعی نگفته بودند که نیاز به عمل جراحی دارم اما پس از بازگشت از اردوی ترکیه و حضور در تمرین، نظر قطعی این بود که جراحی کنم.

 

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص درگیری‌اش با یکی از اقوام قلعه‌نویی گفت: فکر می‌کنم آن شخص مرا نشناخته و تصور کرده بود که با قلعه‌نویی درگیر شده و برای او مشکل ایجاد کرده بودم. پس از چند دقیقه با کمک حراست ورزشگاه مشکل حل شد و من از ورزشگاه خارج شدم.

 

صادقی در ادامه افزود: من هیچ مشکلی با قلعه‌نویی ندارم و پس از آن اتفاقات با او تماس گرفتم. در این تماس تلفنی سوءتفاهامات برطرف شد. برخی افراد در عکس‌های منتشر شده، تصور کرده بودند که با قلعه‌نویی درگیر شده‌ام، در صورتی که بحث میان مربی و شاگرد در طول فصل اتفاق می‌افتد.

 

وی در خصوص وضعیت خود عنوان کرد: شرایطم بهتر شده و از روز شنبه در تمرینات شرکت خواهم کرد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها