أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۴۷۲۹
زمان انتشار: ۱۵:۱۶     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که نمایندگان خانه ملت با استماع نظرات موافقان، مخالفان و وزیر به استیضاح رأی دادند.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام موسی احمدی نماینده مردم دیر و جم در مجلس شورای اسلامی گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه امروز استیضاح وزیر علوم گفت: وکلای ملت در این جلسه اظهارات موافقان، مخالفان و وزیر را استماع کردند.

وی اضافه کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی همانند دوره‌های قبل اما با دقت بیشتر مباحث درون صحن را پیگیری کردند و با توجه به همین مسائل به طرح استیضاح رأی دادند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه لابی‌های انجام شده در مسیر استیضاح خللی در انجام وظیفه نمایندگی وکلای ملت ایجاد نکرد، خاطرنشان کرد: نمایندگان همواره در برهه‌های مختلف نشان دادند که با بررسی اسناد و گوش دادن به نظرات مباحث را پیش می‌برند که در استیضاح وزیر علوم نیز شاهد این موضوع بودیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها