أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۴۷۳۲
زمان انتشار: ۰۵:۲۲     ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
گفته می شود سرمربی تیم ملی از مصدومیت صادقی باخبر بوده ولی این اتفاق را به گوش قلعه نویی نرسانده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، پیش از جام جهانی مصدومیت خسرو حیدری و هاشم بیک زاده باعث نگرانی شدید کادر پزشکی و فنی تیم ملی شده بود. کی‌روش، سیموئز را هر روز به تمرین استقلال می‌فرستاد تا آمار مصدومیت بازیکنش را داشته باشد.


پس از چند روز کی‌روش برای قلعه‌نویی پیغام فرستاد تا این بازیکنان را به پزشکان تیم ملی بسپرد تا خیال او بابت بهبود آنها راحت باشد. قلعه‌نویی با وجود اینکه آن روزها مشکلاتی با کی روش داشت این حرف را قبول کرد و برای تعامل با تیم ملی پیش قدم شد.


حالا مصدومیت امیرحسین صادقی که از زمان حضور او در تیم ملی به دست آمده نشان می‌‌دهد تیم ملی برخلاف استقلال، با این تیم تعامل نداشته و مصدومیت او را به اطلاع قلعه‌نویی و پزشکان استقلال نرسانده‌اند.
کاش فدراسیون فوتبال در این باره با مربی و کادر پزشکی تیم ملی صحبت کند و علت ماجرا را جویا شود وگرنه از این پس باید شاهد ترس تیم ها از تعامل با تیم ملی باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها