يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۴۷۳۴
زمان انتشار: ۱۶:۰۵     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
رییس‌ جمهوری در حکمی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ دکتر رضا فرجی دانا در طول دوره مسئولیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وی را به سمت مشاور رییس جمهور در امور علمی و آموزشی منصوب کرد.

به گزارش پایگاه 598، رییس‌‌جمهوری روز چهارشنبه در حکمی با قدردانی از زحمات رضا فرجی‌دانا در دوره مسئولیت شان به عنوان وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری، محمد علی نجفی را به عنوان سرپرست این وزارتخانه تعیین کرد.

متن حکم حجت‌الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمدعلی نجفی

با تشکر فراوان از زحمات جناب آقای دکتر فرجی دانا در دوران مسئولیتشان به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، براساس اصل 135 قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و سوابق علمی و مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم، شما را به سرپرستی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برمی‌گزینم.

امید است با توفیقات الهی و تلاش همه همکاران آن وزارت، اعضای هیأت‌های علمی و دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی سراسر کشور، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

همچنین رییس‌ جمهوری در حکمی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ دکتر رضا فرجی دانا در طول دوره مسئولیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وی را به سمت مشاور رییس جمهور در امور علمی و آموزشی منصوب کرد.

متن حکم حسن روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر رضا فرجی دانا

توفیق همکاری با دانشمندی پرتلاش چون جنابعالی برای دولت تدبیر و امید فرصت ارزشمندی بود که بسیار علاقمند بودم این همکاری همچنان ادامه می‌یافت. اینک، ضمن آرزوی توفیق برای ادامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ و ارزنده جنابعالی در طول دوره مسئولیت در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابراز می‌دارم.

امید است همچون گذشته با اتکاء به ایمان، دانش و تجربیات ارزشمندتان همواره منشأ خدمات مؤثری برای کشور باشید و با عنایات الهی در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.

بدین‌وسیله جنابعالی را به عنوان مشاور رییس جمهور در امور علمی و آموزشی منصوب می‌نمایم تا همچنان در کنار دولت تدبیر و امید منشأ خدمات ذی‌قیمتی باشید.

حسن روحانی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۶
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها