کد خبر: ۲۴۴۷۴۱
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،محمدرضا خلعتبري مهاجم سرعتي اين تيم درباره اين بازي و حواشي آن به "ورزش سه" گفت: فوتبال قابل پيش‌بيني نيست و همين اتفاقات است که آن را زيبا مي کند. ما نتوانستيم دستورات سرمربي‌مان را در زمين پياده کنيم و روز بد سپاهان بود. نفتي‌ها 3 گل زدند و حتي مي توانستند چند گل ديگر هم بزنند اما ما هم از تک موقعيت‌هاي مان استفاده نکرديم و در نهايت بازي را واگذار کرديم.

محمدرضا خلعتبري که قبول ندارد تيم‌شان نوسان دارد گفت: ما سه هفته پشت سر هم برنده شديم و با 9 امتياز جايگاه خوبي داشتيم. ما در هفته‌هاي قبل فوق العاده بوديم و بچه‌ها خوب بودند. اين باخت چيزي از ارزش‌هاي ما کم نمي‌کند.

خلعتبري در مورد اتفاقات پاياني بازي و درگيري‌اش با تماشاگران گفت: اينطور که مي‌گوييد نبود، تماشاگران نبود و فقط يک نفر بود. يک نفر آمد که من اصلا او را نمي‌شناختم و شروع به فحاشي به خانواده ام کرد. من خانواده‌ام را از سر راه نياورده‌ام. هر کس با من مشکل دارد با خودم مستقيم طرف باشد و حق ندارد به خانواده‌ام فحاشي کند. من براي تماشاگران سپاهاني احترام زيادي قائلم و آنها در بدترين شرايط هم پشتيبان تيم بودند.

مهاجم زردپوشان اصفهان در مورد بازي هفته آينده تيمش مقابل فولاد اهواز گفت: بازي سختي خواهيم داشت و چاره‌اي جز کسب سه امتياز نداريم. سه بازي آينده را ميزبان هستيم و بايد با تمام قوا به زمين برويم و امتيازات را کسب کنيم. اميدوارم هر چه زودتر نويدکيا و علي احمدي به بازي برسند و به قدرت سپاهان کمک کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها