يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۴۸۰۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
پلیس انگلیس از نماینده منتقد رژیم صهیونیستی بازجویی کرد.
به گزارش پایگاه 598،پرس تی وی نوشت: پلیس انگلیس از جورج گالووی نماینده سرشناس پارلمان این کشور برای حرفهای ضد اسرائیلی او بازجویی کرد. پلیس اعلام کرد دو شکایت دریافت کرده است که در آن این نماینده پارلمان انگلیس را متهم کرده است تنفر نژادی را تحریک و تشویق می کند.

 دوم اوت گالووی گفت حوزه نمایندگی او در شهر برادفورد در شمال انگلیس است به منطقه ای عاری از اسرائیلیها تبدیل شده است که در آن مردم از گردشگران ، کالاها، دانشگاهیان و خدمات اسرائیلی استقبال نمی کنند. سخنگوی گالووی در پاسخ به اتهامات پلیس گفت حرفهایی که گالووی زده، منطقی و علت آن قتل عام مردم غزه بوده است. در پی اظهارات گالووی سفیر اسرائیل در انگلیس از شهر برادفورد دیدن کرد و عکسی از خود را با پرچم اسرائیل در توئیتر قرار داد. یک عضو شورای شهر برادفورد این کار سفیر اسرائیل را اقدام عمدی تحریک آمیز توصیف کرده است.
منبع: واحد مرکزی خبر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها