کد خبر: ۲۴۴۸۳۹
زمان انتشار: ۲۰:۱۲     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال خونه به خونه مازندران بازي با استقلال را براي بازيکنانش مفيد دانست.
به گزارش پایگاه 598،فرشاد پیوس بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال در دیدار تدارکاتی گفت: ما در دوره بدنسازی هستیم و در این چند هفته کارهای بدنی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان تحت فشار هستند و در یک هفته گذشته 300 دقیقه تمرین داشتیم و بازیکنان در بازی امروز کمی از لحاظ بدنی کم آوردند.
به نقل از تسنیم، وی افزود: بیشتر بازیکنان تیم ما جوان و مازندرانی هستند. آنها نفرات جویای نامی هستند که در چنین بازی‌هایی صاحب تجربه می‌شوند و چنین بازی‌هایی به ما فرصت می‌دهد نقاط ضعف تیم را متوجه شویم.
پیوس تصریح کرد: بازیکنان ما باید بتوانند از موقعیت‌‌هایی که به دست می‌آورند بهتر استفاده کنند. ما تیم را برای لیگ یک بسته‌ایم و این بازیکنان جوان با بازی مقابل استقلال تجربه بسیار خوبی کسب کردند چرا که 4،5 بازیکن اصلی استقلال هم حضور داشتند.
سرمربی تیم خونه به خونه بابل یادآور شد: برد و باخت در این بازی‌ها چندان مهم نیست و از امیر قلعه‌نویی برای قبول کردن این دیدار آن هم در کوران مسابقات تیمش تشکر می‌کنم. برخی بازیکنان ما تاکنون بازیکنان بزرگی مانند نفرات استقلال را از نزدیک ندیده بودند و این بازی از لحاظ تجربی و روحی - روانی برای آنها بسیار خوب بود.
مهاجم پیشین پرسپولیس درباره شکست پرسپولیس مقابل ملوان خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس بیشتر جوان هستند و اکنون هم ابتدای فصل است و شاید شرایط تیم کمی نوسان داشته باشد. استقلال بهتر در لیگ کار کرده اما معتقدم پرسپولیس در نهایت یکی از تیم‌های اول تا سوم لیگ خواهد شد و باید به مرور نقاط ضعف این تیم شناخته و برطرف شود. کادر فنی پرسپولیس این تیم را بسته و آینده خوبی پیش‌رو خواهد داشت.
وی درباره جدال لفظی مایلی‌کهن و علی دایی یادآور شد: به طور قطع این موضوع به ضرر پرسپولیس است. مایلی‌کهن پیشکسوت پرسپولیس است و برای او احترام قائل هستیم. یک نفر باید دایی و مایلی‌کهن را آشتی دهد چرا که ادامه این وضعیت به ضرر پرسپولیس و هواداران است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها