يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۴۸۴۴
زمان انتشار: ۰۰:۴۰     ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
مراسم تشییع پیکر همسر و پسر محمد الضیف فرمانده کل گردانهای عزالدین القسام ساعاتی پیش در غزه برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ابنا: مردم شمال جبالیا در شمال غزه عصر امروز ـ چهارشنبه ۲۹ مردادماه ـ پیکر همسر و طفل شیرخوار فرمانده کل گردانهای عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس را تشییع کردند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز خانه «محمد الضیف» فرمانده گردانهای عزالدین القسام را در شمال نوار غزه بمباران کردند که در این حمله هوایی، همسر و پسر یک و نیم ساله محمد الضیف به شهادت رسیدند. یک زن دیگر هم در این حمله شهید شد.

مراسم تشییع پیکر همسر و پسر محمد الضیف و زن دیگری که در این حمله به شهادت رسید از مسجد خلفای راشدین در جبالیای غزه آغاز و تا قبرستان آوارگان جبالیا ادامه داشت.

شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر همسر ۲۷ ساله و طفل شیرخوار این فرمانده حماس را بر روی دستان خود حمل می‌کردند. این دو شهید در میان دست‌کم ۴۰ فردی قرار داشتند که از روز سه شنبه تاکنون در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهر غزه به شهادت رسیدند.

اجساد این دو نفر که با پرچم‌های سبز حماس پوشانده شده بود از مسجد خلفای راشدین به سمت گورستان اردوگاه آوارگان جبالیا تشییع شد.

شرکت کنندگان در مراسم شعار «انتقام، انتقام!» سردادند. یکی از تظاهرکنندگان به اسم محمد گفت: ما از اینکه همسر محمد ضیف (فرمانده گردان‌های عزالدین قسام) شهید شد بسیار متعجب شده‌ایم. ما از گردان‌های عزالدین قسام می‌خواهیم انتقام این قتل و کشتار را بگیرند.

شمار شهدای غزه از زمان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۲۰۳۴ نفر و زخمی‌ها ۱۰۳۰۰ تن رسیده است.









نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها