يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۴۸۸۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
عمران الزعبی وزیر اطلاع رسانی سوریه گفت که رایزنی‌های برای تشکیل کابینه جدید همچنان ادامه دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شبکه خبری المیادین، عمران الزعبی وزیر اطلاع رسانی سوریه گفت که رایزنی ها برای تشکیل کابینه دولت جدد همچنان در سوریه ادامه دارد.

وی با اشاره به بحران غزه بار دیگر از مقاومت فلسطین حمایت کرد و گفت: ما از مقاومت و ملت فلسطین حمایت می‌کنیم. غزه با توطئه‌ای بزرگ روبرو است.

بشار اسد رئیس جمهور سوریه وائل الحلقی نخست وزیر این کشور را بار دیگر به تشکیل دولت مامور کرد.

عمران الزعبی افزود : ما نقش مصر را در غزه زیر نظر داریم و منتظرم نتایجی هستیم که در غزه به دست خواهد آمد.
وزیر اطلاع رسانی سوریه در عین حال به موضع برخی از کشورها در قبال جنگ غزه اشاره کرد و گفت: اموال قطر نمی تواند رفاه را برای مردم غزه به همراه بیآورد و دوحه و آنکارا سوخت هواپیماهای اسرائیل را تامین می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها