أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۴۸۹۱
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
"ماری هارف"، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره انتقاد مصر، ایران، روسیه و چین نسبت به اعتراضات اخیر "فرگوسن" گفت: این یک مسأله داخلی است
"ماری هارف"، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره انتقاد مصر، ایران، روسیه و چین نسبت به اعتراضات اخیر "فرگوسن" گفت: این یک مسأله داخلی است.



به گزارش پایگاه 598 به نقل از
نسیم، وبسایت وزارت خارجه آمریکا وی افزود: دیگران حق دارند هر چه که می‌خواهند بگویند. اتفاقاتی که در آمریکا می‌افتد با وقایع رخ داده در کشورهایی که نام بردید یکسان نیست. هنگامی که ما در کشور مشکلی داریم، صادقانه با آن روبرو می‌شویم حال آن که این کار همیشه در کشور آنها انجام نشده است. پیشنهاد می‌کنم کشورهای نامبرده نیز همین رویکرد را اتخاذ کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۵
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها