يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۴۹۰۳
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
شکست گنبد آهنین/
تنها در یک روز 168 راکت از غزه به اسرائیل پرتاب شده است که رکورد قبلی 154 راکت بوده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، یدیعوت آحارنوت نوشت: تنها در یک روز 168 راکت از غزه به اسرائیل پرتاب شده است که رکورد قبلی 154 راکت بوده است.

 

نواز غزه از شب گذشته تاکنون بیش از 168 راکت را به اسرائیل پرتاب کرده است که برخی از آنها توسط گنبد آهنین متوقف شده اند.

 

 

 

یدیعوت آحارنوت نوشت: حملات دو روزی است که از سر گرفته شده اند و بیشتر راکت های غزه به قلب اسرائیل پرتاب می شوند که حدود 40 تا از آنها حتی به منطقه اشکلون اصابت کرده اند و تنها 23 راکت توسط گنبد آهنین متوقف شده اند.

 

 

اسرائیل نیز در روز گذشته 60 نقطه از غزه را نشانه رفت و با موشک های خود آن را زد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها