أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۴۹۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
رییس جمهوری در دیدار با ایثارگران، نخبگان و برگزیدگان استان اردبیل از استاد سلیم موذن زاده اردبیلی تجلیل کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، استاد موذن زاده اردبیلی در دومین روز از هفتمین سفر کاروان تدبیر و امید و در جمع ایثارگران و برگزیدگان استان اردبیل به اجرای قطعه کوتاهی از تواشیح عربی در وصف حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پرداخت و پس از آن قطعه ای در وصف ایران اسلامی و امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی اجرا کرد.

پس از آن حجت الاسلام و المسلمین روحانی به هنگام حضور در جایگاه برای سخنرانی با اهدای لوحی و برای این که این فخر عالم تشیع در روزگاری بار حفظ شعایر عالم تشیع را برعهده داشته است ، از این استاد بزرگ تجلیل کرد و در این باره اظهار داشت: مجلس امروز، عجب مجلسی شد که از ابتدا تا انتهایش نام اباعبدالله الحسین(ع) جاری شد.

رییس جمهوری ادامه داد: آنچه ایران عزیز را در طول تاریخ و در روزهای بسیار سخت را حفظ کرده است و آنچه به یاری این کشور و ملت در نهضت اسلامی وانقلاب اسلامی آمد، فرهنگ عاشورایی بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها