کد خبر: ۲۴۴۹۸۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم پلیس افتخاری را زمینه ای برای بهره گیری از ظرفیت‌های عظیم شهروندان عنوان کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا مهاجر با اشاره به طرح جذب پلیس افتخاری در استان قم اظهار کرد: این طرح به منظور مشارکت عینی و عملی مردم در ماموریت‌های پلیس به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه هدف اصلی از تشکیل پلیس افتخاری بکارگیری و استفاده از ظرفیتهای عظیم مردمی در تولید امنیت در جامعه است اظهار کرد: نیروهای جذب شده در رزمایش ها، ماموریت ها، عملیات ها مطابق چارچوب تعیین شده به عنوان ضابط در امور امنیتی و انتظامی وهمچنین در بخش فرهنگ سازی در مدارس، تربیت مربیان و کارشناسان آموزشی و تذکر و ارشاد بکارگیری می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس های افتخاری رابطه استخدامی با نیروی انتظامی ندارد، افزود: اعطای پاداش نقدی و غیر نقدی به ماموریت های موفق، برخورداری از اولویت استخدام در ناجا، شرکت در برنامه های اردوهای سیاحتی و زیارتی و اهداء لوح تقدیر از امتیازات پلیس افتخاری می شود.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گفت: داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به مرکز ثبت نام معاونت نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان قم واقع دربعد از عوارضی کاشان - نرسیده به اداره کل راه و شهر سازی استان- بلوار ولایت - ستاد فرماندهی انتظامی استان مراجعه کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها