أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۴۹۹۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
در واکنش به سخنان اخیر یک چهره اصلاح طلب؛
حجت‏ الاسلام والمسلمین غرویان سخنان اخیر نجف‏قلی حبیبی را محکوم کرد و گفت: من با شخصیت‏ها و یا احزاب کاری ندارم ولی سخنان آقای حبیبی در یک برنامه زنده تلویزیونی و با لحنی مفتضح درباره جلسات عزاداری سید‏الشهدا(ع) صحبت‏های بسیار نادرستی است.
به گزارش پایگاه 598، حجت‏ الاسلام و المسلمین محسن غرویان استاد حوزه علمیه قم در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درباره سخنان اخیرنجف‏قلی حبیبی در برنامه دیروز امروز فردا گفت: هیچ انسان منصف منطقی نمی‏تواند نقش جلسات عزاداری اهل بیت(ع) به خصوص امام حسین(ع) را در زنده نگه داشتن اسلام انکار کند.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه افزود: این‏که عزاداری‏های جلسات روضه امام حسین(ع) باید از طرف مردم و مداحان و مبلغان دارای محتوای معرفتی و در راستای قیام امام حسین(ع) باشد حرف درستی است ولی مطمئنا اشک و گریه در مراسم روضه برای اهل بیت از لزومات تشیع است.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی درباره ضرورت بالا بردن معرفتی محتوای جلسات عزاداری‏ها ابراز داشت: بارها رهبر معظم انقلاب و علما و مراجع همچون آیت‏الله جوادی آملی تأکید کرده‏اند که محتوای مراسم عزاداری اهل بیت(ع) باید بالا رود و این مهم باید از طرف غلامان اباعبد‏الله(ع) در نظر گرفته شود.

حجت‏الاسلام و المسلمین غرویان صحبت‏های نجف‏قلی حبیبی را محکوم کرد و افزود: من با شخصیت‏ها و یا احذاب کاری ندارم ولی سخنان آقای حبیبی در یک برنامه زنده تلویزیونی و با لحنی مفتضح درباره جلسات عزاداری سید‏الشهدا(ع) صحبت‏های بسیار نادرستی است.

وی در پایان تأکید کرد: در دوره اصلاحات شبهات زیادی به دین بر حق شیعه وارد شد که وقت و هزینه بسیاری از دانشمندان و علما برای دفع آنها گرفت و الان که مسائل زیادی مانند مسائل فرهنگی و عرفان‏های نو ظهور و مسائل مهم دیگر داریم ایجاد شبهه از درون جامعه کاری بسیار اشتباه و نادرست است.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها