أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۵۰۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
مدیر حوزه علمیه استان قم:
مدیر حوزه علمیه استان قم بر لزوم اهتمام نسبت به ترویج سنت و سیره امام صادق(ع) در جامعه به ویژه از ناحیه حوزویان تاکید کرد.
حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با تسلیت شهادت جانسوز رییس مذهب جعفری حضرت امام صادق(ع) اظهار داشت: همه ما بر سر سفره ائمه اطهار(ع) به ویژه امام صادق(ع) نشسته ایم و مدیون این بزرگان هستیم.

وی با اشاره به تلاش های علمی و معنوی زندگانی نورانی امام صادق (ع) افزود: ایشان به درستی فقه و سنت پیامبر اکرم(ص) را آنطور که فرمودند به دست ما رساندند و حوزه موظف به حراست و پاسداری از این گنجینه بی نظیر است.

این استاد حوزه همچنین با بیان این که همه طلاب و فضلای حوزه، شاگردان مکتب صادق آل محمد(ص) هستند، گفت: حوزه های علمیه و روحانیت به عنوان امانت داران میراث پیامبر و اهل بیت(ع) ایشان، رهرو این راه باعظمت و بی مثال و دعوت کننده مردم به اسلام ناب محمدی(ص) می باشند.

وی در ادامه با اشاره به این که در مکتب امام صادق(ع) ، شاگردان برجسته ای چون ابابصیر ها و زراره ها پرورش پیدا کردند ، ابراز داشت: امروز با توجه به حجم انبوه شبهات و شبیخون فرهنگی و عقیدتی دشمن، حوزه های علمیه بیش از هر زمان دیگری می بایست سنت و روش امام صادق (ع)را در حفظ و صیانت از دین و آیین اسلام و حفظ اسلام نابی که حقیقتا امام عزیز و مقام معظم رهبری در این مملکت استوار کردند، ترویج دهند.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال در خاتمه گفت: به لطف الهی حوزه های علمیه شیعه با پیروی از مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید، راه پیامبر(ص) و امام صادق(ع) را با قوت و قدرت ادامه می دهند و همه مشکلات را با صبوری و متانت و واقع بینی به لطف حق تعالی سپری کرده و دشمنان اسلام را از رسیدن به اهداف خود ناکام می گذارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها