أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۵۰۱۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
شبکه‌های بیگانه و مغرض قصد دارند با سوء استفاده و تحریف ماجرای عزل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، اقدام به ایجاد شکاف میان مجلس و دولت یازدهم کنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، شبکه‌های بیگانه و مغرض قصد دارند با سوء استفاده و تحریف ماجرای عزل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، اقدام به ایجاد شکاف میان مجلس و دولت یازدهم کنند.

 

ای بی سی:
پارلمان ایران وزیر میانه رو را برکنار کرد


 به گزارش خبرگزاری ای بی سی، نمایندگان افراطی! ایران، با عزل وزیر علوم به اتهام حمایت از غرب‌گراها در دانشگاه‌، حسن روحانی -رئیس جمهور میانه روی ایران- را تنبیه کردند.


بدین ترتیب، رضا فرجی دانا اولین وزیر کابینه روحانی است که از مجلس رای عدم اعتماد می گیرد. از 270  نماینده حاضر، 145 نفر رای به عدم کفایت وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دادند.


گفتنی است، روحانی که در زمان استیضاح وزیر علوم در سفر استانی به سر می‌برد، اظهار امیدواری کرده بود نتیجه بررسی مجلس، اعتماد بیشتر به وزیر علوم باشد.


بر اساس این گزارش، عزم فرجی دانا که به بهانه حمایت از غرب‌گرایان، انتصاب اساتید مخالف با انتخابات 2009 و سکوت در برابر هجمه به آموزه‌های اسلامی صورت گرفت، موجبات افزایش اختلاف سیاسی میان روحانی و مخالفان تندرو! وی را فراهم خواهد کرد.

 


الجزیره:
عزل وزیر علوم، تنبیهی برای روحانی


به گزارش خبرگزاری الجزیره، نمایندگان مجلس ایران با عزل وزیر علوم به اتهام حمایت از غرب‌گراها در دانشگاه‌، حسن روحانی -رئیس جمهور میانه روی ایران- را تنبیه کردند.



الجزیره در تحلیلی مغرضانه، از رای عدم اعتماد به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری –رضا فرجی دانا- به عنوان  گوشمالی سخت رئیس جمهور روحانی –که خود را به ایجاد روابط باز و دیپلماتیک با غرب متعهد می داند- یاد کرد.


این در حالی است که پیش از آن روحانی با دفاع از وزیر علوم، خواستار رای اعتماد مجدد نمایندگان ملت شده بود. از چند روز پیش، اصلاح طلبان و میانه‌روها با دفاع از عملکرد فرجی دانا، محافظه کاران را به تضعیف دولت متهم کرده بودند.

 


اسوشیتد پرس:
مستقیم ترین حمله مجلس محافظه کار ایران علیه دولت روحانی


به گزارش خبرگزاری اسوشیتد پرس، نمایندگان افراطی! مجلس ایران، با عزل وزیر علوم به اتهام حمایت از غرب‌گراها در دانشگاه‌، حسن روحانی -رئیس جمهور میانه روی ایران- را تنبیه کردند.


نمایندگان مجلس با 145 رأی موافق، 110 رأی مخالف و 15 رأی ممتنع از مجموع 270 نماینده حاضر در صحن، با عدم‌اعتماد به فرجی‌دانا موافقت ‌کردند و بر این اساس اولین وزیر استیضاحی دولت روحانی، نتوانست مجدداً رأی اعتماد را کسب کند.


بر اساس این گزارش، عدم اعتماد به فرجی دانا، مستقیم ترین حمله مجلس محافظه کار ایران علیه دولت روحانی است.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها