أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۵۰۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
ظاهرا صدا و سيما هم عفاف و هم حجاب را در پوششي مي‌بيند که موي خانم‌‌ها ديده نشود و غافل است از مدل‌هاي حضوري که آنان در اين آگهي‌‌ها حضور پيدا مي‏کنند که هم با مصاديق عفاف مغاير است و هم با مصاديق حجاب.
به گزارش پایگاه 598، دکتر مجتبی رحماندوست، نویسنده و نماينده مردم تهران در خانه ملت نوشته است: «سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران در ماه‌هاي اخير کشف جديدي کرده است که بايد به او تبريک گفت. بسياري از شبکه‌هاي تلويزيوني از حضور زناني پر شده است که در خدمت آگهي‌هاي بازرگاني درآمده‌اند. ظاهرا صدا و سيما هم عفاف و هم حجاب را در پوششي مي‌بيند که موي خانم‌‌ها ديده نشود و غافل است از مدل‌هاي حضوري که آنان در اين آگهي‌‌ها حضور پيدا مي‏کنند که هم با مصاديق عفاف مغاير است و هم با مصاديق حجاب. به برکت اقدام صدا و سيما، فروش کالاهايي که خانم‌‌ها در وضعيت فعلي در خدمت تبليغ آنها قرار دارند بالا رفته است و زن، جايگاه واقعي خود را بازيافته است. اين کشف جديد را به صدا و سيما تبريک مي‌گويم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها