أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۵۰۳۰
زمان انتشار: ۱۸:۲۰     ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
حجت الاسلام نصرالله پژمان فر در گفتگو با پایگاه ۵۹۸:
نماینده مردم مشهد خاطر نشان کرد: امیدواریم که رئیس جمهور محترم به این موضوع توجه کنند که این مسأله یک اتفاقی در وزارت علوم بود اما هشداری است برای تمامی مسیرهایی که امروز دولت در فضاهای فرهنگی و کسب و کار و فضاهای دیگر انجام می دهد و این تذکرات را ما در بخش های مختلف دیگر هم داریم/ امیدواریم دکتر روحانی یک وزیر مناسب با همان روحیه اعتدالی که مطرح کنند.
حجت الاسلام نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 در خصوص جلسه استیضاح وزیرعلوم گفت: استیضاح  یک فرایند بود که نمایندگان براساس مدیریت کاملا غلطی که چندین ماه درفضای  دانشگاهها ایجاد شده بود و دانشگاه را به سمت باشگاههای سیاسی و فعالیت های غیر قانونی هدایت میکرد شکل گرفت که این مسائل نگرانیهای زیادی در جامعه ما ایجاد کرده بود هرچند نمایندگان مجلس از ابتدا در فضای تعاملی سعی کردند وزیر را متقاعد کنند که جلوی این روند گرفته شود.

وی در ادامه افزود: علی رغم این قضایا  وقتی بنده با جناب وزیر صحبت کردم و مسائل  و اتفاقاتی که رخ داده بود را گفتم، به بنده گفتند تعیین افراد از اختیارات وزیر است و هیچ ارتباطی به نمایندگان ندارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر در جلسه استیضاح خلاف آن چیزی که ادعا میکرد ما اهل تعامل هستیم و در یک فضای تعاملی می خواهیم مسائل را پیش ببریم اصلا اهل تعامل نبود و هیچ نوع فرصتی را برای اینکه به او انتقادی شود را فراهم نمی کرد.

وی ادامه داد: با توجه به این شرایط  طبیعتا در این فرایند نگرانیها به اوج خود می رسد و چاره را در جراحی باید دید، این جریان غده ای در وزارت علوم در حال شکل گیری بود و اگر جلوی آن گرفته نمی شد مطمئنا در آینده خیلی نگرانی بیشتری وجود داشت.

نماینده مردم مشهد خاطر نشان کرد: امیدواریم که رئیس جمهور محترم به این موضوع توجه کنند که این مسأله یک اتفاقی در وزارت علوم بود اما هشداری است برای تمامی مسیرهایی که امروز دولت در فضاهای فرهنگی و کسب و کار و فضاهای دیگر انجام می دهد و این تذکرات را ما در بخش های مختلف دیگر هم داریم و مطمئن باشند مجلس بدنبال انجام تکالیف خود است و قطعا در عمل به وظایف کوتاه نخواهد آمد.

وی در پایان گفت: امیدواریم دکتر روحانی یک وزیر مناسب با همان روحیه اعتدالی که مطرح کنند برای این وزارت در نظر بگیرند و در اصلاح روشهای وزارت خانه های دیگر هم این تذکر را هم داشته باشند و کابینه خود را اصلاح کرده و تعدیل کنند که تندروی هایی که در جاهای دیگر هم وجود دارد منجر به استیضاح های بعدی نشود. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها