کد خبر: ۲۴۵۰۳۲
زمان انتشار: ۱۸:۲۴     ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
دکتر سید حسین نقوی در گفتگو با پایگاه ۵۹۸:
جلسه استتیضاح وزیر یکی از شکیل ترین جلسات مجلس بود / تعامل مجلس و دولت ایجاب نمی کند رئیس جمهور کسی را انتخاب کنند که مجلس روی آن فرد حرف و بحث دارد.
دکتر سید حسین نقوی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 در خصوص جلسه استیضاح وزیر علوم اظهار داشت:  جلسه استتیضاح وزیر یکی از شکیل ترین جلسات مجلس بود. موافقین و مخالفین استیضاح خیلی با استدلال، آرامش و منطق و بدون اینکه به کسی جسارت و اهانتی شود مباحث خود را مطرح کردند و نمایندگان هم به استدلالات طرفین گوش داده و نهایتا رأی خود را اعلام کردند.

وی افزود: مجلس در جلسه استیضاح نشان داد که در رأس امور است و بدون احساسات و بدون تعاملات پشت پرده بدون زدو بند و تمام چیزهایی که مجلس را به آن متهم می کنند بصورت مستقل تصمیم خود را گرفتند و رأی دادند.

سخنگوی کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس در خصوص انتخاب سرپرست از سوی رئیس جمهور گفت: طبق قانون رئیس جمهور این اختیار را دارد که هرکسی را بعنوان سرپرست انتخاب نماید، ولی چون روابط بین مجلس و دولت خوب است و تعاملات مثبتی وجود دارد و مجلس هم به دولت کمک می کند و نمونه واضح آن دو لایحه ای بود که دولت در هفته گذشته به مجلس آورد و هر دو لایحه با رأی قاطع نمایندگان رأی آورد، این نشان دهنده این است که مجلس باید در جهت مصالح و منافع مردم به دولت کمک کند. این تعامل مجلس و دولت ایجاب نمی کند کسی را انتخاب کنند که مجلس روی آن فرد حرف و بحث دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها