أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۵۰۳۳
زمان انتشار: ۱۸:۴۰     ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
فاطمه آلیا در گفتگو با پایگاه ۵۹۸:
نمایندگان مجلس مواضع وزیر و مرتبطین با او را می دانستند و در زمان رأی اعتماد با وزیر اتمام حجت کرده بودند ونگرانی ها این بود که چنین وضعیت نگران کننده ای در دانشگاهها بوجود بیاورند / در استیضاح وجود داشت عملیات روانی هماهنگ برخی رسانه ها در داخل و خارج از کشور بود که به شدت استیضاح کنندگان را مورد تخریب و ترور شخصیت قرارمیدادند
فاطمه آلیا نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات  در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 در رابطه با جلسه استیضاح وزیر علوم اظهار داشت: استیضاح وزیرعلوم  از چند ماه پیش کلید خورد و عقبه ای داشت و آن هم به فرایند رأی اعتماد به وزیر برمیگردد، نمایندگان مجلس مواضع وزیر و مرتبطین با او را می دانستند و در زمان رأی اعتماد با وزیر اتمام حجت کرده بودند ونگرانی ها این بود که چنین وضعیت نگران کننده ای در دانشگاهها بوجود بیاورند.

وی در ادامه افزود: در هنگام رأی اعتماد وزیر در فراکسیونهای مختلف  از وزیر خواسته شد و وزیر هم به نمایندگان قول داد که پاسخگوی نگرانیها و دغدغه ها باشد و از فتنه گران در دانشگاهها و وزارت علوم استفاده نکند و به حرفهای وزیر اعتماد کرده و رأی دادند.  

نماینده تهران تصریح کرد: در جلسه استیضاح  وزیر حرفهای خوب و زیبایی در دفاع از عملکرد خود گفت اما چون نمایندگان تجربه گذشته را داشتند این حرفها را لغلغه زبان دانستند، این استیضاح نشان داد علی رغم اینکه  ممکن است  نمایندگان مجلس دارای سلایق سیاسی مختلف باشند اما در مبانی تفکر اصولگرایی و منویات مقام معظم رهبری و آرمانهای حضرت امام(ره) اتفاق نظر داشته و همگرا بوده و خواستار تحقق آنند، چرا که فرهنگ کشور دین مداری و جوهره خود نظام جمهوری اسلامی ست که خیلی مهم است.

وی با اشاره به عملیات روانی برخی رسانه های داخلی و خارجی در دفاع از وزیر گفت: بحث دیگری که در استیضاح وجود داشت عملیات روانی هماهنگ برخی رسانه ها در داخل و خارج از کشور بود که به شدت استیضاح کنندگان را مورد تخریب و ترور شخصیت قرارمیدادند و کسانی از آقای فرجی دانا حمایت کردند که بخاطر تنفر ملت فراری شده اند و در آغوش انگلیس و بیگانگان هستند، اینها حامیان وزیربودند که این مایه تأسف است برای وزیری که فراریان از او حمایت کنند.
 
وی در پایان گفت: استیضاح کنندگان مراحل مختلف اعم از تذکر و سوال  و توصیه خصوصی را طی کرده بودند و به نتیجه نرسیدند و تمام صحبت های آنان مستند و بر اساس مدارک بود و سایر نمایندگان وقتی با این مواضع روبرو شدند رأی به عدم اعتماد به وزیر دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها