أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۵۰۵۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۷     ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
پس از فاش شدن هویت مخوف زن و شوهر به جرم آزار و اذیت جنسی یک خواهر و برادر 12و11 ساله پلیس موفق به دستگیری این زوج در خانه وحشت شد.
به گزارش  پایگاه 598 به نقل ازباشگاه خبرنگاران «شان پیرسون» 33 ساله به همراه همسرش «جسیکا» 21 ساله پس از ربودن خواهر و برادر 12و11 ساله در سال 2005 و زندانی کردن هر دوی آنها در قفس های جداگانه دو کودک را مورد آزار و اذیت و سوءاستفاده های اخلاقی قرار می دادند.

پس از گذشت 9 سال، «راندی ایوانر» که به تازگی در همسایگی این زوج در فلوریدا ساکن شده بود متوجه صدای ناله و فریاد دو کودک اسیر در قفس شد و پلیس را در جریان قرار داد.

این زوج کودکان را در برابر مقاومت کردن مورد ضرب و شتم قرار می دادند و با تهدید انتشار عکس های مستهجن از آنان در سایت های غیر اخلاقی آنان را ساکت می کردند.

این خانه وحشت در روز گذشته پس از اطلاع توسط پلیس فاش و هر دو عوامل آن در محل جرم دستگیر شدند.

در اولین جلسه بازجویی توسط پلیس این زوج به «سگ هار» لقب گرفتند و روند بازجویی از آنان ادامه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها