أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۵۰۶۳
زمان انتشار: ۰۳:۳۷     ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
اگر در اروپا رخ داده بود، بازیکن خاطی باید دیگر خواب بازی کردن برای تیمش را می‌دید

این یک عکس فوق‌العاده جنجالی است که می‌تواند برای میلاد میداودی عواقب سنگینی به دنبال داشته باشد.به گزارش بانک ورزش،  این تصویر که حالا در فیس‌بوک دست به دست می‌چرخد، لحظه خراب شدن موقعیت گل استقلال به وسیله کرار جاسم (شوت از راه دور در دقیقه 74) را نشان می‌دهد. اینجا میلاد میدوادی که پشت دروازه سایپا در حال گرم کردن است، بابت گل نشدن توپ تاسف می‌خورد! دیوار حاشا بلند است و همانطور که مهدی رحمتی گفت در انزلی مشغول تنظیم «فتق‌بندش» بوده، میلاد هم می‌تواند مدعی شود درست مقارن با آن صحنه دچار سردرد ناگهانی شده، اما تاسف خوردن به خاطر از دست رفتن موقعیت گل حریف، برای بازیکنی که با تماشاگران تیم مقابل سلفی می‌گیرد نباید چیز چندان غریبی باشد. آنچه در این ماجرا رخ داده، قطعا مصداق بارز «خیانت» است؛ چیزی که اگر در اروپا رخ داده بود، بازیکن خاطی باید دیگر خواب بازی کردن برای تیمش را می‌دید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها