يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۵۰۹۷
زمان انتشار: ۱۵:۳۹     ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
واکنش حماس به قطعنامه در حال تدوین شورای امنیت و فرار صهیونیستهای ساکن اشکول از بیم حملات موشکی مقاومت از مهمترین اخبار آن است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شبکه فلسطین الیوم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) قطعنامه شورای امنیت را در صورتی که خواسته های ملت فلسطین شامل رفع محاصره و توقف تجاوزات را به دنبال نداشته باشد الزام آور ندانست.

حسام بدران سخنگوی حماس تاکید کرد: قطعنامه شورای امنیت اگر خواسته های ملت فلسطین را برآورده نکند الزام آور نیست.

وی سفر خالد مشعل به قاهره به همراه ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان را تکذیب کرد.

این در حالی است که منابع صهیونیستی از فرار هزاران نفر از شهرک نشینان اشکول از این منطقه به سوی شهرهای دیگر سرزمین های اشغالی به علت حملات موشکی تلافی جویانه مقاومت فلسطین خبر دادند.

همزمان منابع فلسطینی اعلام کردند: مقاومت فلسطین 11 مزدور رژیم صهیونیستی را در غزه اعدام کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها