أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۵۱۰۸
زمان انتشار: ۱۷:۳۳     ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
باشگاه پرسپولیس موضع خود را در قبال انتشار خبر عقد قرارداد مهرداد پولادی با تیم الشحانیه قطر اعلام کرد.
به گزارش مهر، سیدمهدی خواجه وند، در خصوص موضع باشگاه پرسپولیس در قبال مهرداد پولادی بیان کرد: پولادی هیچ صحبتی با ما در این باره نداشته است. با این حال موضع باشگاه کاملا مشخص است. این بازیکن با پرسپولیس قرارداد رسمی دارد و ما آن را به مدیر برنامه‌هایش نیز اعلام کرده ایم و تاکید کردیم که پولادی باید به تمرین بیاید. چه خبر قرارداد وی با تیم قطری صحت داشته باشد و چه نداشته باشد او بازیکن پرسپولیس است و باید در تمرینات تیم ما شرکت کند.
 
سخنگوی باشگاه پرسپولیس در همین حال اضافه کرد: من بعید می‌دانم که وی واقعا قرارداد رسمی امضاء کرده باشد. هم پولادی یک بازیکن حرفه‌ای است و هم مدیر برنامه هایش کاملا با تجربه است. از طرفی باشگاه قطری نیز حتما این اطلاعات را دارد که بازیکن باید رضایت نامه یا همان کارت بین‌المللی را از باشگاه سابق خود داشته باشد تا بتواند برای آنها بازی کند.
 
وی با بیان اینکه نام پولادی در لیست بازیکنان پرسپولیس ثبت شده است یادآور شد: ما در لیستی که به سازمان لیگ ارایه کرده‌ایم نام پولادی را به عنوان بازیکن خود رد کرده‌ایم. آقای دایی نیز روی این بازیکن حساب ویژه باز کرده و حضور او می‌توانست به ما کمک کند.
 
خواجه وند در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس از پولادی شکایت خواهد کرد، گفت: نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ داد. موضع ما کاملا درباره او مشخص بود و حتی در خصوص تاخیر او در تمرینات تیم نیز باشگاه تصمیم گیری خواهد کرد. ما معتقد هستیم قراردادی که در باشگاه وجود دارد کاملا روشن و قانونی بوده که بر اساس آن پولادی با پرسپولیس قرارداد دارد و این بازیکن هم گفته می‌تواند آن را فسخ کند. تازه اگر اینطور باشد فسخ قرارداد هم روال خودش را دارد و اینطور نیست که بازیکن بگوید می‌توانم فسخ کنم و دیگر به باشگاه نیاید.
 
سخنگوی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: تا امروز به گونه‌ای رفتار کردیم که همه چیز را مسالمت آمیز حل کنیم ولی حالا با این اتفاق باید به دنبال حق و حقوق باشگاه باشیم و شرایط را بررسی کنیم. مشخص شدن این موضوع هم کار سختی نیست. پولادی ادعایی را مطرح کرده و ما هم قرارداد را در باشگاه ثبت کرده‌ایم. برای همین می توان استعلام گرفت و وضعیت را کاملا مشخص کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها