کد خبر: ۲۴۵۱۲۲
زمان انتشار: ۱۷:۴۱     ۳۱ مرداد ۱۳۹۳

عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر فوتبال و ضرب‌العجلی که فدراسیون تا روز یکشنبه به صدا و سیما داده بود، عنوان کرد: به دلیل اینکه درگیر کارهای قرارداد کارلوس کی‌روش بودیم چندان از مسائل باشگاه‌ها و حق پخش تلویزیونی خبر ندارم و نمی‌دانم این موضوع به کجا کشید.

دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال ادامه داد: سعی کردم به مسائل حق پخش تلویزیونی ورود نکنم و این کارها را کفاشیان و تاج دنبال می‌کنند تا به نتیجه خوبی برسند. جلساتی هم برگزار شده و فکر می‌کنم فردا (شنبه) نیز جلسه دیگری برگزار خواهد شد تا در خصوص حق پخش به نتیجه برسند.

وی در خصوص وضعیت قرارداد کارلوس کی‌روش و اینکه به صورت قطعی روز یکشنبه قرارداد جدید سرمربی تیم ملی امضا خواهد شد یا نه، گفت: در خصوص قرارداد کی‌روش نمی‌توانم اظهار نظری کنم اما یکشنبه این قرارداد را به صورت رسمی به امضا می‌رسانیم.

ترابیان که پیش از این به عنوان رئیس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کرد و در جریان کامل قرارداد کی‌روش بود، در پاسخ به این سؤال که چرا سرمربی تیم ملی به برخی بندهای موجود در قراردادش عمل نکرد، گفت: اکنون نزدیک به چهار سال از قراردداد قبلی کی‌روش گذشته و اجازه بدهید در این باره اظهار نظری نکنم. هر چه بود گذشت و تمام شد و بهتر است قرارداد قبلی کی‌روش را نبش قبر نکنیم.

رئیس پیشین کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع که قرار است در قرارداد جدید هم بندها محکم‌تر نوشته شود یا دوباره کی‌روش از عمل کردن به برخی بندها سر باز خواهد زد، عنوان کرد: به خاطر همین مسائل است که ترجیح می‌دهم در این خصوص اظهار نظری نکنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها