امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۴۵۱۲۸
زمان انتشار: ۱۷:۴۴     ۳۱ مرداد ۱۳۹۳

محمود فکری در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره دیدار روز یکشنبه استقلال مقابل پیکان در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: استقلال روز به روز بهتر می‌شود و شرایط آرمانی خود را بدست می‌آورد. برای ادامه این شرایط، باید 3 امتیاز دیدار با پیکان را کسب کنیم.

وی بازی با پیکان را دیداری سخت توصیف کرد و افزود: تا آخرین لحظه بازی باید تلاش کنیم و اشتباهات‌‌مان باید کمتر از دیدارهای گذشته باشد.

مربی استقلال در مورد نوسان خط دفاعی این تیم تصریح کرد: با کسب 3 پیروزی و یک شکست نمی‌توان گفت استقلال نوسان داشته است. در خط دفاع 2 بازیکن کلیدی‌مان را در اختیار نداریم. امیر حسین صادقی و حنیف عمران‌زاده، هم می‌توانند در خط دفاع به تیم کمک کنند و هم خط حمله. با این حال، بازیکنان دیگر باید در خط دفاع بیشتر با هم هماهنگ باشند و کمتر دچار اشتباه شوند.

فکری در مورد عملکرد هرایر مگویان مدافع ارمنستانی استقلال گفت:

مگویان در بازی‌های ابتدایی بهتر بود و انتظار می‌رفت بازی به بازی بهتر شود اما در بازی با سایپا تمرکز لازم را نداشت. نمی‌دانم دلیل عملکرد مگویان در دیدار مقابل سایپا چه چیزی بود اما در مجموع او مدافع خوب و قابل اطمینانی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها