أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۵۱۲۹
زمان انتشار: ۱۷:۴۵     ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
مهدی دغاغله در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد شکست پرسپولیس مقابل ملوان گفت: نمی‌دانم چرا این اتفاقات رخ می‌دهد. وقتی از خانه بازی را می‌دیدم کلی حرص خوردم و اعصابم خُرد شد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم کاملاً سوار بر بازی بودیم و حتی توپ را هم به تیر دروازه زدیم اما چه فایده؟! واقعاً دیگر حرفی برای ماندن وجود ندارد و نمی‌دانم باید چه بگویم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش هم خاطرنشان کرد: امیدوارم هرچه زودتر به شرایط بازی برسم و بتوانم به پرسپولیس کمک کنم. دلم برای بازی کردن تنگ شده و تشنه این هستم تا با پیراهن پرسپولیس به میدان بروم.

مهدی دغاغله در واکنش به اظهارنظر نصرت ایراندوست پس از بازی پرسپولیس و ملوان که گفته بود او و فشنگچی با همکارانش تماس گرفتند و اعلام کردند می‌خواهند به ملوان برگردند، عنوان کرد: چرا ایراندوست این حرف را زده است؟ من زنگ زدم و گفتم می‌خواهم برگردم؟! من هیچ وقت چنین کاری انجام نمی‌دهم و ایشان از خودش این حرف‌ها را می‌گوید.

وی ادامه داد: من با کسی تماس نگرفتم و چنین حرفی هم نزدم. نمی‌دانم ایراندوست چه فکری کرده و این حرف‌ها را زده است. فقط ایشان بگوید من به چه کسی زنگ زدم که خودم خبر ندارم! این موضوع کذب محض است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها