أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۵۱۳۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۳     ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
مهرداد پولادی به تیم تازه مطرح شده الشحانیه قطر پیوست تا بهترین بازیکن تیم ایران در جام جهانی هم سرنوشتی بهتر از لیگ ستارگان قطر نداشته باشد و رویای رفتن به اروپا برای او از بین برود.

پولادی در حالی به تیم الشحانیه پیوسته که گفته می شود رقم قرارداد او برای یک سال چیزی حدود 700 هزار دلار است که البته اگر در پرسپولیس می ماند نهایتا نیمی از این پول را به او می دادند.

با این حال مدافع چپ ملی پوش سابق پرسپولیس فعلا ارزان ترین بازیکن ایرانی لیگ قطر به حساب می آید. پیش از او پژمان منتظری، سیدجلال حسینی و مجتبی جباری با قراردادهایی یک میلیون دلاری و یکساله به تیم های ام صلال و الاهلی پیوسته بودند و اشکان دژاگه با قردادی 4 ساله به مبلغ 5 میلیون یورور راهی العربی شده بود. البته گفته می شود موضوع قرارداد دژاگه با بقیه بازیکنان ایرانی متفاوت است چرا که دژاگه با باشگاه العربی قرارداد نبسته بلکه یک جوان قطری هزینه خرید او را متحل شده و شاید در سال های آینده او را به تیم های دیگری در لیگ ستارگان قطر بفرستد.

گفته می شود الشحانیه تیم جدید مهرداد پولادی که تازه به دسته اول صعود کرده پتانسیل زیادی برای سقوط دوباره به دسته دوم دارد. الشحانیه در نخستین بازی خود مقابل السد قرار خواهد گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها