کد خبر: ۲۴۵۱۴۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۳۱ مرداد ۱۳۹۳

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد وضعیت فولاد خوزستان گفت: شرایط تیم بسیار خوب است. بعد از بازی مقابل پدیده یکی دو جلسه تمرین کردیم و می‌خواهیم در دو دیدار خانگی پیش رو 6 امتیاز را کسب کنیم.

وی افزود: خیلی زود است که بخواهیم در مورد شرایط جدول صحبت کنیم. ما مقابل پدیده هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم نتیجه دیگری به دست بیاوریم اما اگر در دو بازی آینده بتوانیم پیروز شویم باز هم شرایط خوبی خواهیم داشت و به صدر جدول خواهیم رسید.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد انتقاداتی که رسول خطیبی از جمشید نظمی بیان کرده است، گفت: بچه‌ها مشکلات خود را به خطیبی می‌گفتند و او به خاطر بازیکنان خیلی ناراحت بود. جلسه خوبی در باشگاه گذاشته شده و آنها قول دادند که مشکلات تیم برطرف شود. تمام فکر و ذهن ما به ادامه مسابقات است تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی در مورد اینکه نفت مسجدسلیمان تا به حال پولی پرداخت نکرده ولی اعضای تراکتورسازی خیلی زود به مسائل مالی معترض شدند و آیا این باعث نمی‌شود تیم آنها به حاشیه برود، اظهار داشت: حاشیه‌ای در تیم ما نیست، این مسائل مشکلات خانوادگی بود این حرف‌ها مطرح شد تا مشکلات ما برطرف شود. نفت مسجد سلیمان فرق زیادی با تراکتورسازی دارد. ما در سه جام شرکت می‌کنیم و دغدغه کسب موفقیت و مقام قهرمانی را داریم تا حداقل یک جام برای هواداران بیاوریم.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد دیدار هفته پنجم تیمش مقابل صبای قم تصریح کرد: صبای قم تیم خوب و ریشه‌داری است آنها مربی و بازیکنان خوبی دارند باید با تمام وجود در این دیدار به میدان برویم تا بتوانیم به پیروزی برسیم. باز هم تأکید می‌کنم باید در دو بازی خانگی پیش رو پیروز شویم تا به وضعیت بهتری دست پیدا کنیم.

وی در پایان گفت: ان‌شالله هواداران روز یکشنبه به ورزشگاه بیایند تا بتوانیم با کسب موفقیت مقابل صبای قم به وضعیت بهتری دست پیدا کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها