أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۵۱۴۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
سهراب کیهانی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با انجام معاینات و مشاهده MRI، پارگی کامل رباط صلیبی زانوی رضا نوروزی تأیید شد و او تا دو هفته دیگر تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این دو هفته با انجام فیزیوتراپی و مصرف دارو نسبت به کاهش التهاب و آماده‌سازی زانو جهت انجام عمل جراحی اقدام می‌کنیم. طول دوره درمان شش ماه خواهد بود و این بازیکن در اسفندماه آماده بازگشت به تمرینات خواهد شد تا بتواند در بازی‌های نیم فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا تیمش را همراهی کند.

پزشک معالج مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: جراحی‌های موفق بسیاری در ایران انجام شده است که از جمله آنها جراحی صورت گرفته روی پای دیگر رضا نوروزی در چند سال قبل بود.

کیهانی افزود: با توجه به آشنایی وی نسبت به شرایط موجود و همکاری خوبی که خواهد داشت برای یک دوره بازتوانی هم جای نگرانی نیست. در حال حاضر ایران میزبان ورزشکاران کشورهای همسایه است که برای این نوع جراحی و موارد مشابه از امکانات ما استفاده می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: بازیکنانی مانند هادی نورزی، امید عالیشاه، سوشا مکانی و تعدادی از ملی‌پوشان فوتبال کشورمان بعد از پشت سر گذاشتن همین آسیب‌دیدگی بدون مشکل به میادین بازگشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها