أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۵۱۴۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
علي رمضاني بازيکن جوان استقلال در اين فصل خوش درخشيده و اعتماد قلعه نوعي را جلب کرده است.
 این بازیکن در آستانه بازی با پیکان انگیزه خاصی دارد و در همین خصوص به "ورزش سه" گفت: سال گذشته هم دوست داشتم به استقلال بیایم اما شرایط فراهم نشد و بخاطر سربازی نتوانستم به استقلال بیایم. امسال خدا را شکر به استقلال آمدم و توانستم خودم را در تیم جا بیندازم. در حال حاضر خیلی در استقلال راحتم و مشکلی ندارم. در این چند بازی تمام تلاشم را کردم تا بتوانم در خودم را نشان دهم چون انگیزه زیادی دارم و می خواهم به تیم ملی دعوت شوم. واقعا هدفم دعوت شدن به تیم ملی است .

از او پرسیدیم بعنوان بازیکن جوان چطور از پس حاشیه های تیم بزرگ استقلال بر می آید که گفت: در استقلال همه چیز خوب و آرام است و من هم وارد حاشیه نمی شوم. آقای قلعه نوعی کارش را بلد است و اجازه نمی دهد تیم وارد حاشیه شود. بعد از پیروزی مقابل سایپا کل تیم آماده هستند تا برابر پیکان هم پیروز شویم. به هر حال هواداران انتظار دارند این بازی را ببریم.

او از گلزنی خودش در دیدار آینده صحبت کرد و حرف جالبی زد: خیلی دوست  دارم به مهدی رحمتی گل بزنم. با تمام احترامی که برای ایشان قائل هستم دوست دارم در این بازی اگر بودم گل بزنم. مهدی رحمتی بهترین دروازه بان ایران است و گلزنی به او راحت نیست به همین خاطر می خواهم به او گل بزنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها