کد خبر: ۲۴۵۱۴۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۱     ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
دراگان اسکوچيچ سرمربي کروات فولاد خوزستان بي توجه به پيروزي دربي اهواز کارش را براي بازي سخت فولاد مقابل سپاهان آغاز کرده است.
 به گزارش "ورزش سه" ،  این بازی از آن جهت اهمیت دارد که دراگان یک بار دیگر مقابل همتای کرواتش زلاتکو کرانچار قرار می‌ گیرد. آخرین نبرد این دو سال گذشته در هفته ما قبل لیگ‌برتر به سود کرانچار و سپاهان به پایان رسید و دراگان حالا قصد انتقام دارد. همانطور که سال گذشته با ملوان در بازی رفت سپاهان را مغلوب کرد.

اسکوچیچ می‌ گوید: بازی ساده ای در پیش نداریم. سپاهان از لحاظ قوای تهاجمی بهترین تیم لیگ‌برتر است و بعد از شکست سنگین مقابل نفت به قصد جبران و پیروزی به زمین می‌ آید ولی ما هم تیم متعادلی هستیم و حتی اگر روز اول آن شوک به تیم ما وارد  نمی‌ شد می‌ توانستیم با 12 امتیاز صدرنشین لیگ‌برتر باشیم.

دراگان درباره شرایط فولاد می‌ گوید: کارهای زیادی داریم که باید انجام بدهیم و خوشحالم که بازیکنانم در اهواز به یادگرفتن علاقمند هستند. من درفولاد جو خیلی خوبی را تجربه می‌ کنم و از پیوستن به این تیم بی نهایت راضی و خوشحالم.

سرمربی فولاد در پایان حرف هایش به موضوع قطع بازی در مسابقه پرسپولیس و ملوان در انزلی به دلیل گرمای هوا اشاره می‌ کند. اسکوچیچ می‌ گوید: در بازی ملوان ـ پرسپولیس به دلیل گرمای هوا داور چند باری بازی را قطع کرد که احتمالا کار درستی هم بود چون آنطور که من شنیدم هوا در انزلی گرم بود. اما سوال من این است که چرا این اتفاق در دربی اهوازی نیفتاد، اهواز که گرم تر از انزلی است و ما در بازی هفته پیش مقابل استقلال به شدت عذاب کشیدیم. آیا دلیل خاصی داشت که در اهواز با وجود اصرار ما مسئولان اجازه این کار را ندادند یا من از کره مریخ آمده ایم و قوانین برای ما و سایر تیم ها متفاوت است؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها